Det närmar sig....

Tiden går så otroligt fort!! Bara fyra arbetsdagar kvar på Taiga och ett pass på krogen sen börjar tre veckor med SEMESTER!!! Hoppas bara att inte tiden går lika fort då =)

Det blev inget sociten i torsdags för vi va för sega för att orka med det så det blev en sväng till Harrys och käka lite. Det va hur mycket folk som helst ute men vi hade tur och fick ett bord på uteserveringen direkt. Mysig och lugn kväll =)


Fredagen nästan sprang iväg på jobbet sen blev det kaffe hos Maria innan jag skyndade mig hem för 30minuters vila innan det va dax att fixa sig inför 11timmars jobb.. Det va längesen jag va så trött som jag va när jag kom hem på morgonen, men jag är inte van vid att vara vaken 24timmar i sträck...

Lördagen blev en lugn dag på soffan och en sväng ner till Läjet innan det va dax för nästa arbetspass. En sak är säker ska jag jobba mer nere i Falkenberg så hoppas jag att alla Falkenbergare bara hade en dålig dag i lördags och beter sig lite mer som normala människor nästa gång för det är en bra krog att jobba på.
Söndag.... tog det lugnt i soffan och gjorde massa dekor på naglarna (blev lite för mycket så jag gjorde om dom senare på kvällen) sen hämtade jag upp Hilda så åkte vi ner till stan och käka. Åkte till Maria för en snabbiskaffe vid åtta men det skulle jag aldrig ha gjort, va lite svårt att somna när jag kom hem... Maria hade legat vaken till typ fyra innan hon kunde somna så hon tyckte oxå det va en dålig idé *ler*

Efter jobbet idag blev det en snabbis till affären sen hem till lillebror och surpla kaffe..
Så mycket mer har inte hänt sen sist...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Förstår inte hur du orkar jobba så mycket gumman! Jag hade döööött! :P

2008-07-16 @ 15:16:27
URL: http://glooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0