3 veckor kvar...

Sen börjar semestern =) Fast det händer mycket innan dess...

Det har inte hänt så jättemycket sen jag skrev sist.. Va ute med flickorna i lördags och hade jättekul men det va inte så kul när vi kom till stan... Söndagen tillbringade jag i soffan och tvättstugan... Igår va jag hos Anna och fixade mina naglar =) Mycket fina som vanligt :)!!

Ytterligare en dag utan bebis från lina (http://linasvilladesign.blogg.se) men dom skulle på koll idag igen så jag väntar med spänning på om det blir något inlägg i hennes blogg idag.

Det är bara tisdag idag och jag längtar redan efter helg.. hehe men sen när helgen väl kommer klagar jag på att veckan har gått för fort.. jag är aldrig nöjd ;P
Funderar på om jag ska ner en sväng till socitens schlager kväll på torsdag men det är inte så kul att vara trött på fredag när jag ska köra ner till Ängelholm.. Skit samma det är många dagar kvar till dess.

Nu ska jag gå och äta lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har du inga bilder på Ella? Som du kan lägga ut här alltså!

2008-07-03 @ 21:18:23
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0