Vi ses vid regnbågens slut!

Vila i frid älskade farfar!

I onsdags (3/12) eftermiddag drog min älskade farfar sina sista andetag.
Jag känner mig glad och lättad över att han slipper ha ont mer men det gör det inte lättare att förlora någon man älskar. Det känns så konstigt för jag gråter ingenting men vissa dagar är jag som en zombie och det känns som att jag mer iaktar mig själv än att jag verkligen gör det jag gör, såsom jobbar osv. Andra dagar är allt som vanligt och allt är på topp tills att plötsligt på en sekund vända till att jag är jättesur och irriterad över ingenting. Detta kanske låter helt snurrigt men då får det göra det för det är så det är för tillfället.

Nu känner jag inte för att skriva mer om detta här så jag övergår till en resume över dom senaste dagarna.

Fredags: Julbord med jobbet i Göteborgs skärgård på M/S Trubaduren. En jättekul och trevlig kväll som jag varmt rekomenderar till andra. Alkoholhalten i min kropp va väldigt låg då jag inte va riktigt upplagd för att hälla i mig alkohol men som sagt en riktigt kul kväll.

Lördag och Söndag: Zombie och soffläge hela helgen bortsett från ett besök i kyrkan på söndagen då det va minnesgudstjänst.

Måndag och Tisdag: Jobbat och sedan varit hemma och tagit det lugnt.

Idag jobbade jag och sedan åkte jag till Harrys en sväng och tjötade lite innan jag åkte hem och kollade in Bonde söker fru och sedan Grey´s Anatomy och nu sitter jag här och knopar ihop ett snabt litet inlägg innan jag ska hoppa ner i sängen.

Till helgen ska jag upp till mamma och Pekka, julklapps shopping på gång=), och Sara är så underbar och ställer upp som kattvakt. Tack darling!!

Sov Gott!!!


Kommentarer
Postat av: Cina

Finns här för dig!!! Lycka till med julshoppingen smack

2008-12-10 @ 23:23:54
Postat av: mamma

Jag skall ta väl hand om dig när du kommer det vet du =)

2008-12-11 @ 07:31:22
Postat av: zzara

Man får vara precis som man vill i såna här situationer.. alla sörjer inte på samma vis...



klart jag är kattvakt.. =) eller mat-tant kanske man kan säg.. hahha



smack!!

2008-12-11 @ 12:22:31
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Linda

Skickar tusen kramar...

2008-12-11 @ 15:44:49
URL: http://lnilsson.bloggspace.se
Postat av: Maria H

Alla bearbetar på olika sätt gumman, finns inget rätt eller fel sätt! man gör det som känns ok för dagen...thats it!

kör nu försiktigt ikväll, och låt dej tas väl omhand nu!



snörvliga kramar!

2008-12-12 @ 14:23:27
Postat av: Rebecca

Beklagar sorgen sötnos!

2008-12-12 @ 16:15:27
URL: http://glooria.blogg.se/
Postat av: zzara

ja trädet får du se på lördag.. =)

2008-12-17 @ 12:09:48
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0