Orkar inte skriva just nu.

Som ni vet jobbade jag långpass i fredags vilket resulterade i en väldigt trött Jennie, men jag fick sovit ordentligt under lördagen för att sen ge mig i väg på en väldigt kul och trevlig kväll med god mat och massa sing star!

Denna veckan har varit fylld av oro, väntan och ovisshet. Min farfar ligger på sjukhus och är väldigt sjuk så jag kommer inte vara så aktiv här, känner att jag varken har ork eller lust till så mycket just nu.

Ett år och en dag har gått. Igår va årsdagen för en underbar killes bortgång, saknar dig och tänker på dig!



Till alla er som läser: Ta hand om varandra och njut allt ni kan av regniga december så ska ni se att Tomten kommer även till er!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Tänker på dig gumman, det är allt jag kan göra. Kramar

2008-12-03 @ 22:31:12
Postat av: zzara

Du är utmanad tre gånger om... =)

2008-12-10 @ 12:38:54
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: zzara

SLUTA DISSA MIG!!! =)

2008-12-10 @ 17:34:16
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0