En helg med jobb och fest..

Ja det är vad min helg har innehållit. I fredags började jag jobba 08.00 och gick av mitt sista pass 07.00 på lördags morgonen. Sen va det några timmar sömn som gällde innan det va dax att snygga till sig för tjejkväll hos fröken Larsson.

Det va en kanonkul kväll med supergod mat och härliga tjejer.


Kvällen började med denna goda mat.


Efter maten behövde vi en god drink.

   
Sen va det dax för julklappsspelet där Azra blev ägare till detta fina pussel...


Men hon gillade inte att jag la pusslet före henne så hon visade hur ett
skrikande barn skulle sett ut. =)


Lina blev lite rädd för att denna min skulle pryda hennes söta Ellas ansikte om några år
medans Anna vek sig av skratt.

   
Kvällen avrundades med obligatoriska fulbilder innan vi begav oss ner till krogen.

Tack tjejer för en rolig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

Den var superkul!!!



som vi skrattade.. =) och godm at och go dricka.. speciellt slimfit-drinken =)

2008-12-23 @ 13:58:16
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0