Veckan går fort!

Det är inte klokt hur fort tiden går... Känns som att det va igår man drog sig ur sängen för att jobba veckans första dag...

Inte så mycket kul som har hänt denna veckan, har mest blivit städ, tvätt och tv. Fast igår va jag nere hos pappa och slipade ett litet bord som ska målas om så då kände jag att jag hade varit lite duktig.. hehe
Fick även en inbjudan till personalfest ala kiosken igår. Har jobbat där en gång i sommar men det måste vara min härliga personlighet som gjorde att jag blev bjuden *skratt* eller så är det att Sara vill ha hjälp med planeringen.. hehe

Denna helgen hade jag sett fram emot en lugn fredag och sen jobb på lördag men det verkar som att S har andra planer för mig... Vi får väl se hur det slutar...


Här kommer en kul liten länk för att höja fredags stämningen :)
http://www.blocket.se/vi/17507094.htm

Puss på er! Ha nu en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: zzara

det slutade ju såklart i katastrof!!!! herreguuuud

2008-08-23 @ 12:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0