Lite bilder, eller inte...

Som ni vet är jag ju lite dålig på att använda min kamera och när jag äntligen har gjort det och har fått in dom i datorn då dummar sig bloggen så det inte går att lägga upp bilder. =(

Vad har då hänt sen sist... I fredags blev det tacos och vin hos Linda, mycket trevligt! Blev lagom full för en gång skull =) När vi kom ner till krogen träffade jag Melissa och Sandra på Harrys, inte så ofta vi träffas så det va himla kul att tjöta lite med dom och titta när dom dansade loss på stången =)
Lördagen blev mest vila sen ner till Harrys för några timmars jobb för att sen åka till arresten och fortsätta jobba.
Efter fem timmars sömn ringde S och sa att fotbollen skulle börja redan kl 15 och inte kl 18 som vi först hade trott så det va bara att hoppa in i duschen och fixa iordning sig. När vi väl kom ner till Halmstad vid halv tre är det sten dött, inte en kotte så långt ögat nådde... Jäkla Dan, lura oss på det viset!! Så medans vi väntade på att klockan skulle bli sex så åkte vi en sväng till Biltema där jag äntligen fick köpt styrstag till bilen så jag kan byta det. Sen tog vi en tur till Tylösand, kan inte förstå vad det är som är så speciellt med den stranden Läjet är mycket bättre =)
Väl tillbaka på arenan va det betydligt mer folk. En jättemysig dag avslutades med vinst till vårt kära DIF!!

Imorgon börjar tre dagar med utbildning/kick off på Taiga. Ser fram emot fredagen när vi ska till Liseberg och ha 5-kamp på eftermiddagen och sen tillbaka till Varberg för lite fest på Taiga på kvällen.
Tänker försöka ta det lite lugnt på fredag för på lördag är det dax för årets kräftskiva i Gällinge som oftast slutar i katastrof vad det gäller fyllan men vi har alltid lika kul!

Jag hoppas att jag ska lyckas ta massa kort under helgen och att det går att lägga ut dom nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: Lina

Var är bilderna.... väntar ju!

2008-08-29 @ 19:11:01
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0