Fredag morgon...

Bara denna dagen kvar sen har man klarat av första veckan efter semestern.

Ska jobba på Harrys ikväll så jag är såå glad att jag inte har något annat än städning på schemat imorgon förmiddag för då kan jag sova ut ordentligt så jag orkar med årets första kräftskiva imorgon :)

Nu har jag snart nått målet att bli blond... En omgång till om några veckor sen ska nog allt det röda vara borta och sen får vi se hur länge jag är blod till jag får nästa ryck och vill ha någon annan färg... hehe
Det va en killkompis som sa till mig i helgen att jag borde inte ha fått tatuera mig för jag är så ombytlig med mitt hår så om ett år kommer jag vilja byta tatuering.. hehe Men jag sa bara till han att då är det ju bara att göra en till på nästa ställe :P Sen är det ju faktiskt lite skillnad på ett hår och en tatuering.

Nä nu ska jag fortsätta göra lite nytta här på jobbet.
Ha en underbar helg!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Jag har också varit där med det blonda! Ganska kul att kunna ha bägge faktiskt!

Jo, jag kommer nog klara det bra! Vi kommer säkert ses mer på stan =)

Kram!

2008-08-15 @ 15:58:23
URL: http://lnilsson.bloggspace.se
Postat av: Lina

Bra att du laddar magen med lite kräftor! Jag kommer inte kunna äta så många i år ... Snyft!

2008-08-17 @ 21:08:01
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0